Часті питання

замовлення

Як оформити замовлення?

 1. Виберіть товар, що цікавить Вас, виберіть розмір і натисніть "У кошик".

2. Кошик знаходиться у правому верхньому кутку.

3. Якщо Ви обрали усі бажані товари, у Кошику натисніть кнопку "Оформити замовлення".

4. Якщо Ви вже зареєстровані, увійдіть до свого облікового запису. Якщо Ви не зареєстровані, будь ласка, зареєструйтесь. Ви також можете здійснити покупку як "Незареєстрований клієнт".

5. Заповніть всі поля та виберіть вид доставки.

6. Виберіть форму оплати.

7. Після оплати необхідно повідомити нас про оплату "Повідомити про оплату"

оплата та доставка 

ОПЛАТА

Сплатити замовлення Ви можете:

- На розрахунковий рахунок Приват Банку за реквізитами.

- На розрахунковий рахунок Моно Банку за реквізитами.

- На розрахунковий рахунок Райффайзен Банк Аваль з реквізитів.

Післяплатою у відділенні Нової Пошти. - Для цього, при оформленні замовлення, необхідно активувати післяплату. При оформленні замовлення післяплатою передоплата складає 100 грн, решта суми замовлення оплачується при отриманні замовлення. Передплата в розмірі 100 грн, враховується під час відправлення замовлення. Вона не повертається у разі повернення або відмови від надісланого замовлення.

* Після оплати необхідно повідомити нас про оплату через форму  "Повідомити про оплату"


ДОСТАВКА .

Здійснюємо доставку:

- Кур'єрською доставкою Нової Пошти.

- Доставка до складу Новою Поштою.

- До відділення Укрпошти (Укрпошта Експрес).

Термін доставки: від 1 до 5ти робочих днів. Винятки та затримки можливі у календарні та державні свята. Номер транспортної накладної буде доступний в особистому кабінеті >> замовлення

Міжнародна доставка

Доставка здійснюється по всьому світу, крім Росії та Білорусі. Міжнародну доставку здійснюємо за допомогою служб: державна пошта, EMS та міжнародна Нова пошта. Вартість доставки розраховується менеджером після оформлення замовлення

обмін та повернення

1.Обмін товару у разі браку

У разі виробничого браку або помилки при пакуванні Обмін проводиться за наш рахунок, але тільки на ідентичну модель протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання Вашої посилки, крім п'ятниці та неділі. За відсутності товару для обміну на складі до 7 робочих днів

У разі виробничого браку або помилки при пакуванні Обмін проводиться за наш рахунок, але тільки на ідентичну модель протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання Вашої посилки, крім п'ятниці та неділі. За відсутності товару для обміну на складі до 7 робочих днів  viber telegram  або електронну пошту [email protected] лист, із зазначенням номера замовлення, фото браку та докладним описом. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАЛОЖЕНИМ ПЛАТЕЖОМ.

  ! Є можливої ​​компенсації на усунення браку, розмір якої обговорюється з менеджером в індивідуальному порядку.

Важливо! з питань обміну необхідно повідомляти виключно письмово. У листі вказати номери замовлення, арт.товару, фото брака та детальний опис.  Цінуйте свій і наш час!

З повагою Адміністрація.

2. Обмін товару на інший розмір

Ви можете обміняти товар на інший розмір за свій рахунок протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, якщо в моделі доступний потрібний Вам розмір. Обмін здійснюється тільки на ідентичну модель протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання Вашої посилки, крім п'ятниці та неділі. За відсутності товару для обміну складі до 7 робочих днів. Для обміну Вам необхідно написати нам:  viber telegram  або електронну пошту  [email protected]  

Важливо! з питань обміну необхідно повідомляти виключно письмово. У листі вказати номери замовлення, арт.товару, фото брака та детальний опис.  Цінуйте свій і наш час!

З повагою Адміністрація.

3.Повернення товару

Ви можете повернути товар за свій рахунок протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Для повернення Вам необхідно написати нам на:  viber telegram  або електронну пошту  [email protected]  лист, із зазначенням номера замовлення та причиною повернення. Кошти будуть переведені на рахунок клієнта від 2 до 3 днів з дати надходження товару на склад. Ношені та стирані речі поверненню не підлягають. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАЛОЖЕНИМ ПЛАТЕЖОМ.                                                                    

  Важливо! з питань повернення товару необхідно повідомляти виключно письмово. У листі вказати номери замовлення, арт. товару, причину повернення.  Цінуйте свій і наш час! 

З повагою Адміністрація.

  4.Варіанти заміни товару

 Ми безпосередньо співпрацюємо з кращими швейними цехами, тому завжди відстежуємо актуальність товару на сайті. Але бувають ситуації, коли одну з товарних позицій, замовлену Вами, знімають із виробництва у зв'язку з відсутністю тканини або фурнітури. У такому разі Ви отримаєте листа на електронну пошту, а в особистому кабінеті буде зазначено, яка позиція відсутня.  Якщо вам надійшло таке повідомлення, Ви можете зробити заміну (за вартістю дорожче або дешевше відсутньої моделі) або ми зробимо повернення коштів. Про Ваше рішення Ви можете повідомити нам Viber, Telegramm.                                 

вибір розміру

Ми рекомендуємо вибирати той розмір, який Ви зазвичай носите. Рекомендації засновані на вимірах товару та розмірній сітці. Розмірна сітка доступна в кожному товарі.

повернення коштів

Повернення коштів за відсутні моделі. 

Якщо Вам надійшло повідомлення про те, що Ваше замовлення не було повністю укомплектоване, Ви можете зв'язатися з нашим менеджером та внести заміну на інший товар або попросити повернення коштів за відсутні моделі. Кошти Ви отримаєте на банківську картку, номер якої необхідно написати нам на:  viber telegram  або електронну пошту  [email protected] . Повернення коштів здійснюється протягом 1-2 банківських днів.

Повернення коштів за повернення товару.

Ви можете повернути товар за свій рахунок протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Для повернення Вам необхідно написати нам на:  viber telegram  або електронну пошту  [email protected]  лист, із зазначенням номера замовлення та причиною повернення. Кошти будуть переведені на рахунок клієнта від 2 до 3 днів з дати надходження товару на склад.                            

реєстрація

Чи потрібна мені реєстрація, щоб оформити замовлення?

Ні, Ви можете зробити замовлення як "Незареєстрований Клієнт". Однак, якщо Ви хочете користуватися привілеями, мати доступ до історії своїх покупок та купувати ще дешевше – ми рекомендуємо Вам зареєструватись на нашому сайті.

дропшипінг

Умови роботи з дроппшипінгу:

1. Ви зручними для Вас способами шукаєте покупця нашого товару.

2. Ваш покупець оплачує Вам вартість товару (ціну, за якою він купив товар у Вас). Ваш дохід– різниця між оптовою ціною закупівлі та ціною продажу Вашому покупцю. Товар ми надсилаємо безпосередньо покупцю за вказаною Вами адресою.

3. Надсилання товару без вказівки нашого інтернет-магазину, вкладення візиток, чеків тощо.

Оптова ціна при замовленні навіть 1 од. товару. 

Для роботи з системою дропшипінг, Вам необхідно зареєструватися на нашому сайті «Регистрация»

Після реєстрації напишіть нам на:  viber telegram  або електронну пошту  [email protected]  для активації облікового запису.

SALE

Дзвінок

Підписатися

Написати

Вгору