Часто задавані питання
Як оформити замовлення?
1. Виберіть товар, що цікавить Вас, виберіть розмір і натисніть "У кошик".
2. Кошик знаходиться у правому верхньому кутку.
3. Якщо Ви обрали усі бажані товари, у Кошику натисніть кнопку "Оформити замовлення".
4. Якщо Ви вже зареєстровані, увійдіть до свого облікового запису. Якщо Ви не зареєстровані, будь ласка, зареєструйтесь. Ви також можете здійснити покупку як "Незареєстрований клієнт".
5. Заповніть всі поля та виберіть вид доставки.
6. Виберіть форму оплати.
7. Після оплати необхідно повідомити нас про оплату "Повідомити про оплату"
Варіант оплати | Обмеження | Зарахування | Комісія | |
---|---|---|---|---|
Ні | Протягом 24 годин | 1 % | ||
Ні | Протягом 24 годин | 1 % | ||
Ні | Протягом 24 годин | 1 % | ||
Ні | Протягом 24 годин | |||
Ні | Протягом 24 годин |
Для обміну Вам необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected] лист із зазначенням номера замовлення, фото браку та докладним описом. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАКЛАДНИМ ПЛАТЕЖОМ.
! Є можливої компенсації на усунення браку, розмір якої обговорюється з менеджером в індивідуальному порядку.
Обмін здійснюється тільки на ідентичну модель протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання Вашої посилки, крім п'ятниці та неділі. За відсутності товару для обміну на складі до 7 робочих днів.
Для обміну Вам необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected] лист із зазначенням номера замовлення та на який розмір необхідно зробити заміну.
Обмін можливий якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд ( ярлики, упаковка).
Ношені та стирані речі обміну не підлягають. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖОМ.
Для повернення Вам необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected] лист із зазначенням номера замовлення та причиною повернення.
Кошти будуть переведені на рахунок клієнта від 2 до 3 днів з дати надходження товару на склад.
Ношені та стирані речі поверненню не підлягають. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖОМ.
Але бувають ситуації, коли одну з товарних позицій, замовлену Вами, знімають із виробництва у зв'язку з відсутністю тканини або фурнітури.
У такому разі Ви отримаєте листа на електронну пошту, а в особистому кабінеті буде зазначено, яка позиція відсутня. Якщо вам надійшло таке повідомлення, Ви можете зробити заміну (за вартістю дорожче або дешевше відсутньої моделі) або ми зробимо повернення коштів. Про Ваше рішення Ви можете повідомити, відкривши замовлення та заповнивши форму "Написати повідомлення про заміну/повернення менеджеру"
Чи потрібна мені реєстрація, щоб оформити замовлення?
Ні, Ви можете зробити замовлення як "Незареєстрований Клієнт". Однак, якщо Ви хочете користуватися привілеями, мати доступ до історії своїх покупок та купувати ще дешевше – ми рекомендуємо Вам зареєструватись на нашому сайті.
Повернення коштів за відсутні моделі.
Якщо вам прийшло Повідомлення про те, що Ваше замовлення не було повністю укомплектоване, Ви можете зв'язатися з нашим менеджером та внести заміну на інший товар або попросити повернення коштів за відсутні моделі. Грошові кошти Ви отримаєте на банківську карту, номер якої необхідно вказати в листі на нашу електронну пошту [email protected] Повернення коштів здійснюється протягом 1-2 банківських днів.
Повернення коштів за повернення товару.
Ви можете повернути товар за свій рахунок протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Для повернення Вам необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected] лист із зазначенням номера замовлення та причиною повернення.
Кошти будуть переведені на рахунок клієнта від 2 до 3 днів з дати надходження товару на склад.
Підпишіться на нас
Підписатися Підписатися Підписатися