Повернення та обмін товару
Повернення та обмін товару
1.Обмін товару у разі браку
У разі виробничого браку або помилки при складанні Обмін проводиться за наш рахунок, але тільки на ідентичну модель протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання Вашої посилки, крім п'ятниці та неділі. За відсутності товару для обміну на складі до 7 робочих днів.
Для обміну Вам необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected] лист із зазначенням номера замовлення, фото браку та докладним описом. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖЕМ.
! Є можливої компенсації на усунення браку, розмір якої обговорюється з менеджером в індивідуальному порядку.
Для обміну Вам необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected] лист із зазначенням номера замовлення, фото браку та докладним описом. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖЕМ.
! Є можливої компенсації на усунення браку, розмір якої обговорюється з менеджером в індивідуальному порядку.
Важливо! з питань обміну необхідно повідомляти виключно письмово, відправивши лист, на нашу електронну скриньку [email protected]. У листі вказати номери замовлення, арт.товару, фото браку та детальний опис.
Цінуйте свій і наш час!
З повагою Адміністрація.
2.Обмін товару на інший розмір
Обмін здійснюється тільки на ідентичну модель протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання Вашої посилки, крім п'ятниці та неділі. За відсутності товару для обміну на скледі до 7 робочих днів.
Для обміну Вам необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected] лист із зазначенням номера замовлення та на який розмір необхідно зробити заміну.
Обмін можливий якщо товар був у вжитку, збережено його товарний вигляд ( ярлики, упаковка).
Ношені та стирані речі обміну не підлягають. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖЕМ.
Для обміну Вам необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected] лист із зазначенням номера замовлення та на який розмір необхідно зробити заміну.
Обмін можливий якщо товар був у вжитку, збережено його товарний вигляд ( ярлики, упаковка).
Ношені та стирані речі обміну не підлягають. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖЕМ.
Важливо! з питань обміну необхідно повідомляти виключно письмово, відправивши листа, на нашу електронну скриньку [email protected].У листі вказати номери замовлення, арт.товару, розмір, на який необхідно зробити заміну.
Цінуйте свій і наш час!
З повагою Адміністрація.
3.Повернення товару
Ви можете повернути товар за свій рахунок протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Для повернення Вам необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected] лист із зазначенням номера замовлення та причиною повернення.
Кошти будуть переведені на рахунок клієнта від 1 до 3 днів з дати надходження товару на склад.
Ношені та стирані речі поверненню не підлягають. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖЕМ.
Для повернення Вам необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected] лист із зазначенням номера замовлення та причиною повернення.
Кошти будуть переведені на рахунок клієнта від 1 до 3 днів з дати надходження товару на склад.
Ношені та стирані речі поверненню не підлягають. Посилку необхідно надіслати простим поштовим відправленням, НЕ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖЕМ.
Важливо! з питань повернення товару необхідно повідомляти виключно письмово, надіславши лист, на нашу електронну скриньку [email protected].У листі вказати номери замовлення, арт.товару, причину повернення.
Цінуйте свій і наш час!
З повагою Адміністрація.
4.Варіанти заміни товару
Ми безпосередньо співпрацюємо з кращими швейними цехами, тому завжди відстежуємо актуальність товару на сайті.
Але бувають ситуації, коли одну з товарних позицій, замовлену Вами, знімають із виробництва у зв'язку з відсутністю тканини або фурнітури.
У такому разі Ви отримаєте листа на електронну пошту, а в особистому кабінеті буде зазначено, яка позиція відсутня. Якщо вам надійшло таке повідомлення, Ви можете зробити заміну (за вартістю дорожче або дешевше відсутньої моделі) або ми зробимо повернення коштів. Про Ваше рішення Ви можете повідомити, відкривши замовлення та заповнивши форму "Написати повідомлення про заміну/повернення менеджеру"
Але бувають ситуації, коли одну з товарних позицій, замовлену Вами, знімають із виробництва у зв'язку з відсутністю тканини або фурнітури.
У такому разі Ви отримаєте листа на електронну пошту, а в особистому кабінеті буде зазначено, яка позиція відсутня. Якщо вам надійшло таке повідомлення, Ви можете зробити заміну (за вартістю дорожче або дешевше відсутньої моделі) або ми зробимо повернення коштів. Про Ваше рішення Ви можете повідомити, відкривши замовлення та заповнивши форму "Написати повідомлення про заміну/повернення менеджеру"
Підпишіться на нас
Підписатися Підписатися Підписатися