Як переглянути замовлення? (Незареєстроване)
Як переглянути замовлення? (Незареєстроване)
1. Як відкрити замовлення? | |
Після того, як Ви оформили замовлення, на електронну пошту, вказану в замовленні, було надіслано копію замовлення. Відкрийте лист (можливо в спамі) і клацніть по кнопці "Переглянути замовлення" |
2. Замовлення прийняте. | |
У вікні Ви побачите повну інформацію на замовлення, а також статус замовлення: "прийнятий", "на збірці", "відправлений". |
3. Замовлення на збиранні. | |
У вікні Ви побачите повну інформацію на замовлення на етапі його збору. Якщо на момент збору замовлення відсутня якась позиція, то вона буде відзначена як "поки немає в наявності", а в низу замовлення Ви побачите наш коментар, з якої причини відсутня дана позиція і коли її чекати. Вся інформація про замовлення оновлюється щодня з 13:00 до 14:00. |
4. Замовлення відправлено. | |
Якщо замовлення повністю зібрано і надіслано, то статус замовлення зміниться на "відправлений", а внизу замовлення буде вказано транспортну накладну. | |
Підпишіться на нас
Підписатися Підписатися Підписатися